00.26



Stunden jag skulle se honom med någon ny var stunden jag frukade mest under sån lång tid, att jag skulle gå under.
Stunden kom och där stog jag, utan att gå under. Jag tror det var där och då jag insåg att allt verkligen var över att att det är någon annan menad för mig där ute. 
Kärlek är det finaste som finns och det finns fan inget annat jag just i denna skrivande stund vill ha mer.
Stunderna då verkligheten är bättre än drömmarna, när hans namn dyker upp på telefonen och hjärtat slår frivolter pga lycka,  ögonblicket genom att bara kolla på en person och känna så många känslor som inga ord kan beskriva. Den känslan. Det är världens bästa känsla. Och jag kan inte ens förställa mig hur den känslan kommer kännas när man kollar på just honom, han som kommer bli hela ens värld.
När man gett så mycket kärlek till "fel" person, kan jag inte ens tänka mig hur mycket kärlek, och hur rätt det kommer kännas med den rätta. 
Det kanske känns vissa gånger som att man bara kan älska en person i hela världen, tills den dagen man hittar någon annan, någon ny och man undrar varför man oroade sig
Jag tror att man tror att man är en hel människa, tills man träffar den rätta och allt blir komplett. Just det där klicket. 
Men en dag, en dag när stunden är inne kommer det komma.
Love finds you when you're ready. 

Nu ska jag släcka och drömma mig bort. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0