Söndag




Gokväll!
Shit va ja har gjort mycket känns de som sen jag bloggade sist haha.....
I onsdags blev det en spontanutgång med Bella och Silvia. Var en mycket rolig kväll må ja säga! 
Sen torsdag-fredag åkte jag faktiskt på kryssning till Åland, himla najs var de;) 
Första gången i livet jag åkte kryssning också hahah..... Tur de va bra väder så de inte var storm elr liknande haha....
I fredags när jag kom hem var jag dödstrött, så somnade nästan på en gång. För i lördagsmorse ringde alarmet för jobb! Detta har alltså vart en jobbhelg. 
Vi firade även Anna igårkväll vilket var najs det med!
Dessa dagar som har vart nu har verkligen vart sååå himla bra! 

Haha gu va detta blev långt kände jag nu.....
Ligger iaf i soffan nu och kikar på film.
Så vi hörs!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0