Helgen


Gokväll!!
Igårkväll kom mina vänner hit för att fira min födelsedag lite i efterskott.
Sån himla lyckad kväll! Vi åt lite gotta, spelade spel och drack. Sen var vi på söder H och avslutade kvällen på slick, vilket var typ 1.5 månad sen man var där haha, hade det verkligen superkul all night long. Fick även så himla fina, välbehövliga och goda presenter, snacka om dom känner mig väl! Så goa hela bunten.

Sen när jag kom hem på natten och la mig i sängen la jag mig på nå hårt, och där under täcket låg en present.
När jag öppnade den var det en bok som Bella hade gjort.
Sååå himla fin! Blev lite rörd och tårögd där på natten haha. Är så himla tacksam att jag har den tjejen i mitt liv!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0