10 bekännelser

- Förlåter alldeles för lätt, vad det än gäller..

- Tror på riktigt att jag är mobilberoende, håller på med telefonen för ofta haha

- Har lätt för att börja gilla personer men svårt för att bli kär

- Jag har tvångstankar som inte alla gånger är så roliga

- Jag är verkligen värdelös när det gäller att spara pengar.. 

- Älskar lugna låtar,fast tycker iprincip om all musik utom opera och skit...

- Har varit kär en gång

- Min mamma är min största förebild. Samt resten av familjen (och släkten)

- Jag är så stolt över mig själv som tagit mig dit jag är idag trots all skit som vart senaste åren. 

- Mår just nu bättre än vad jag gjort på ett bra tag. Och FASEN va skönt de är! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0