Min egna hjälte

När man mår sådär jävligt jävla ASbra. Då känns allt förjävla gött.
Jag mår bättre nu än vad jag gjort senaste tiden men ändå känner jag mig så himla ensam ibland?
Jag vet inte vad det är jag väntar på, men jag känner på mig att det kan bara bli bättre än såhär.
Nu kan och kommer det bara gå uppåt det vet jag.
Men något måste hända, samtidigt som det även känns som att något håller på att hända?
Kanske kommer jag inom en framtid att bli kär? Börja på ett nytt jobb? Eller kanske flytta? Kan inte sätta fingret på vad, det är bara magkänslan. Och den har oftast rätt. 
"Det är ditt liv, prioritera din lycka" 
Känner att min tid i livet är här, eller åtminstone börjar komma. 
Jag var min egna hjälte, och fan va stark jag var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0