Tisdag


Godag tisdag!
Idag stog jobb på schemat igen, 7.30-16...
Kom hem för en stund sen och har precis tryckt i mig massa middag. Så SJUKT hungrig! 
Imorgon står ett 12 timmars pass på schemat och sen på torsdag är det my birthday! Hahah så taggad på att fylla 20, systemet och grejer;) 
Längtar så mucho! + alltid så mysigt med hela familjen/större delen av släkten samlad.
Sen att finaste vännerna kommer och skålar och firar till helgen är också något jag ser fram emot :D 
Och sen ska ju jag och farmor ha 100års-party då hon fyllt 80 och jag 20. Det längtar jag verkligen till även det.
Bara ett par dagar kvar tills dess! 
Så juli månad kommer verkligen bli såååå bra. Allt är bara så himla bra just nu!! 
Vi hörs, haaare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0