Lista över 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jajamen! Tog ju studenten, once in a lifetime. Och bland det roligaste jag gjort!

 

Höll du några av dina nyårslöften? 
Tror fanimig inte att jag hade några nyårslöften, och om jag hade det så har jag isf glömt dom haha!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte någon utav min närmsta vänner iaf! Men kan inte komma på någon överhuvudtaget, så nej.

Dog någon som stod dig nära?
Farfar gick ju bort i våras, synd nog stod vi inte varandra så nära pga massa sen pappa var liten, men det var väldigt synd att jag inte lärde känna honom bättre förns senaste året!

.Vilka länder besökte du?
HAHA Sverige? Tråkigt men sant..


Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
Att vara mer spontan! Ej bunden till någon/någon tex. skolan så nu detta år måste jag fan göra något känner jag!


Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
28e Februari, mitt och kajsas GRYMMA projektarbete!
8e Maj - konserten med Kajsis!
25e Maj - balen.
Och såklart 14e Juni - STUDENTEN!. 

 

Största misstaget? 

Oj att jag tog tillbaka en person redan i Januari som jag inte borde ha gjort, då var det inget misstag men nu i efterhand kan man tycka att det var det!
Men som sagt, man lär sig av sina misstag och nu är det enough is enough!

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Nej, eller alltså klart småförkylningar men inget värre än så tack och lov! 

Bästa köpet/köpen?
Haha, vad har jag ens köpt? Förutom kläder och skitsaker.. 
Men balklänningen var ju något "extra" så får bli den då!
Samt alla mina julklappar,så kul att se alla så nöjda haha wie!

Vad spenderade du mest pengar på? 
Lätt kläder, alkohol och skitsaker! 


Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja verkligen! Hela våren samt sommaren mådde jag bäst! Med all studentyra och allt som skulle komma då! 
Blev ju dock lite sämrer senare, men nu är det nytt år - nya tag!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Legenden, Wrecking ball, what does the fox say mm. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare ithink, eller gladare om man jämför med ALLA år innan 2012, 2012 mådde jag verkligen så bra hela tiden, hade världensbästa sommar den sommarn. Och hela hösten o allt, 2012 har verkligen vart bästa året hittils.
Men studenten och allt fick en glad på ett helt annat sätt nu, men i helhet har jag nog vart ledsnare än året 2012, men gladare alla år innan dess!(om ni fattar haha)


Vad önskar du att du gjort mer?
Svårt och säga... men skulle kanske inte skadat om man hade pluggat mer sista terminen.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit åt mig av skitsaker... 


Blev du kär i år? 
Alltså var ju kär när året börja.. dock gick ju det åt helevete under årets gång.
Men är det ej längre och nej är inte precis nykär så blir ett nej, blev inte kär i år.

Favoritprogram på TV?
One tree hill, Greys anatomy, Solsidan osv. 

Bästa boken du läste i år? 
Brukar inte läsa böcker, men har läst en och den va GRYM. Michaela Forni - om att älska. 

Största musikaliska upptäckten?
Inte en blekaste aning... Lyssnar på typ allt

Vad gjorde du på din födelsedaag?
Jag var ute och käka med mina vänner, sen blev det en spontan utgång där det spenderades alldeles för mycket pengar!

 

Hur skulle du beskriva din stil i år?

Jadu.... Inge speciell direkt kanske.. 

Vad fick dig att må bra? 
Min familj, min släkt och mina fantastiska vänner!. 

Vem saknade du?
skippar denna fråga.. tjing.  

De bästa nya människorna du träffade?
Haha tror inte jag träffat någon ny männsiska direkt!?? 

Planer för 2014?
Jag ska INTE vara eller ängna min tid åt människor som bara tar energier ifrån en, utan vara med dom människor som ger en energier tillbaka! Dom jag gillar allra bäst!
Samt vill jag göra något mer vågat/spontant... För som sagt nu är jag inte bunden på något sätt alls faktiskt och världen är så stor! Så något måste fan hända haha...
Detta kan bli ett spännande år! 
2014 nu kör vi!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0