Jag tror inte att jag saknar dig, utan det vi hade

Han var fantastisk, han var verkligen det. 
Men någon gång längs vägen förändrades han. Och jag vägrade inse det. 
Jag var så fruktansvärt kär i den han var innan att jag vägrat förstå att han inte är den personen längre.
Inte insett förns nu.
Han har blivit personen han sa att han aldrig skulle bli. 
Men nu har han lärt mig att aldrig nöja mig med någon som inte gör mig lycklig.
Just han skulle inte kunna göra mig lycklig nu igen.

Utan det ska jag vänta på någon annan "HAN" nu, någon han som behandlar en som man förtjänar. 
Tiden får visa vem denna han blir!
Tills dess, ska jag bara vara med min familj och alla mina underbara vänner!

Skulle inte förstått allt det här utan dom.
Så ni, min familj och vänner,
NI ÄR FANTASTISKA! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0