Fredag


Hejhej bloggen!
Bloggningen har fått hamnat åt sidan senaste dagarna här i julen.
Har iaf haft en hemskt fin jul! 
(Började dock julafton med att jobba, menmen haha) när jag slutade kom iaf Christer och hämtade mig så åkte vi till mormor för julfirande. God mat, fina presenter och bästa familyn<3 
Har däremot vart en annorlunda jul då varken pappa och diana elr minna var med på självaste julafton.. Menmen! 

Igår var jag ut med mina tjejer. Så hade en väldigt bra juldag också! 
Idag har man dock mått som man förtjänat.. Så tur att kvällen var bra haha!
Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Vi hörs:)
Och hoppas er jul har vart lika bra som min vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0