thats why i miss you

när man saknar någon så det gör ont.
längtan är där, men man försöker att begrava den.
du vet själv att det är bäst att glömma allt, men ändå är det något som håller en kvar.
det biter i en, det tär, tär på allt man har. alla krafter.
tankarna är värst, tankarna och den där förbannade längtan.
längtan ska vi inte ens prata om, den bara finns där, dag ut och dag in.
du var himlen för mig varje dag.
det är ganska svårt att inse, att allt faktiskt är borta.
jag försöker, det gör jag, nå så fruktansvärt.
men det är alltid någonting som drar mig tillbaka.
ALLTID någonting, ett namn, en doft, något ord.
något. jämt. hela jävla tiden.
men jag glider ifrån allt och tappar mitt fokus.
saker som en gång var så mycket är nu mera en dimma.
den glädjen jag en gång hade är som bortblåst.
just nu känns allt tungt. men det är just nu.
stunderna kommer då allt är just precis såhär tungt.
men jag kommer resa mig, det gör jag jämt. vissa gånger klarare än andra.
denna gång ska vara den klaraste utav dom alla.

Kommentarer
Postat av: din vän

du är stark, inifrån och ut. och de gånger du inte längre orkar stå själv så lovar jag att vara där och orkar åt dig. jag finns alltid här, alltid. varje dag. hela tiden <3

jag älskar dig

2013-01-29 @ 13:19:13
URL: http://mariafeliciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0