so i leave you

Jag vet inte vart du är står, men jag vet vart jag står, varje dag blir ljusare, varje dag blir lättare dag för dag.
var det bara ett spel? var det bara något "bara", vem vet, inte jag iallafall.
trodde att jag inte kämpade tillräckligt, men nu har jag insett att du inte ens var värd allt kämpande, alla ord, alla tårar, nej ingenting. du förtjänade inte att se den sidan ifrån mig och jag förtjänade inte något sånt ifrån dig, för jag gjorde inga fel. alla bråkar, alla tjaffsar, alla har dåliga stunder, det är bara så det är.
och jag ska inte vara ledsen för det var helt enkelt bäst såhär, och tackar nu för att det blev så, för jag förtjänar bättre som sagt.
och ska heller inte vara ledsen för vet att den "rätta" nu finns där ute, har bara inte mött han än, eller så är det precis det jag har gjort bara att man inte hittat rätt till varandra än. vem vet?
ingen har sagt att livet är lätt, för det är det fan inte, livet är bland det svåraste som finns att förstå sig på, det är det verkligen och det har jag förstått. men att fortsätta leva och att aldrig ge upp, det är det starkaste man kan göra som person, och det är just det jag gjort, trots allt fortsatt kämpa och det är därför jag är här idag.
och jag VET att livet kommer att bli bättre än någonsin inom en snar framtid. jag verkligen känner det på mig.
och tammefan va skönt det är! att bara veta, att känna, en känsla jag aldrig känt förr, vet inte om jag ska vara glad eller rädd, så är litegrann av bägge två. något jag vet är iaf att jag är så himla exalterad och peppad, för fan va bra livet ska bli nu!
 
så tack, tack familjen, släkten och vännerna, utan er skulle jag aldrig tagit mig hit där jag är idag!
för mig är det ni som är de riktiga hjältarna, ni som är superhjältarna och gett mig all den kraft och styrka jag har och bär på idag!
ni är oslagbara  ♥

Kommentarer
Postat av: Ann

Har alltid sätt styrkan i dig, den finns där men ibland blir den gömd och jag kommer alltid finnas här och ta fram den igen!
Tillsammans är man oslagbar!
Livet börjar nu Bella, vi tar nya tag och andas in ny luft! Vem vet vart det leder men framåt ska vi! <3

2013-01-29 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0