read if you want to

HAR DU NÅGONSIN:

 Dejtat två personer åt gången: nej
Varit kär: tyvärr

Förlorat någon speciell person: ja

Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes:tror fan att jag har klarat mig ifrån det!

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nope

Brutit ett ben? nej

Gjort nåt du ångrar? ja, rätt mycket tyvärr

Hoppat Bungee Jump? nej fyfan

Ljugit för någon du tycker om? ja

Ätit en hel tårta? nej blä, hatar tårta.

Gjort bort dig offentligt? jo

 I ÅR HAR DU:

 Lärt känna en ny vän: det nya året började precis, så nej

Fått ditt hjärta krossat: inte i år, men precis innan nyår, ja

Hur många barn vill du ha i framtiden: vetinte :o

Har du några husdjur?: nope

Vill du ändra ditt namn: nej får väl stå ut, haha!

Vad gjorde du under din förra födelsedag: fira med släkt och vänner samt föredetta pojkvän då.

Vilken tid vaknade du idag: 07.15

Vad gjorde du igår runt midnatt: försökte somna

Någonting som du längtar till: oj! bättre tider, studenten osv..

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag var bättre på att spara pengar

Vad lyssnar du på just nu:ingenting :( pga har lektion

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej

 OM DIG:

 Vad är ditt fullständiga namn: karin isabelle berg
Stjärntecken: kräfta

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: sörby

Gymnasie: polhemskolan

Högskola: inget än då baby

Hårfärg: någon sorts brun

Långt eller kort hår: lite halv långt dårå

Längd: typ 174 cm

Piercings: 5 st i öronen

Tattoos: ingenting

Höger eller vänster: högerhänt

Operation: vill inte operera mig

Sporten du spelar: dans?

 JUST NU:

 Äter du: ingenting, snart min banana

Dricker du: inget

Är du på väg att: slutar strax, då ska jag springa iväg och ta ut pengar för att kunna köpa 100 dagars party biljett! DET TAR SIG

 DIN FRAMTID:

 Vill du ha barn: eventuellt ja.

Vill du gifta dig: visar väl sig

Karriär i åtanke: polis/kriminalare

 TROR DU PÅ:

 Dig själv: oftast

Mirakel: tveksam right know

Kärlek vid första ögonkastet: nej, kanske inte direkt första.

Himlen: vadå himlen?

Änglar: yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0