Ge mig en anldning inte ett val

You think it's easier for you to let me go.
Det är så, precis så det är!
Förstår inte varför du låtsas att du är så himla okej med det hela.
Om du kunde läsa mina tankar så kan jag lova dig att dina ögon skulle blötas utav tårar, känna en saknad och smärta. Precis den känslan jag känner, varje jävla dag, minut och sekund, rättare sagt dagarna (även nätterna) långa.
Och allt det här pågrund utav dig.
MEN en dag, en dag ska jag vakna upp och känna att livet utan dig inte är så jobbigt, men när den dagen kommer kan jag inte säga, men den kommer komma. Det vet jag.

"Sometimes the person you want the most, is the person you're best without"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0