10 saker om mig

Eftersom att min blogg är rätt död/tråkig.. så tänkte jag köra på en sån lista "10 saker ni förmodligen inte vet om mig"
Så, here we go!
 
1. Jag vill mer än mycket se en enhörning!
2. Någon gång i mitt liv SKA jag till bahamas, inget snack om saken.
3. Jag har velat bli polis sen jag var ungefär 7 år, och vill det fortfarande. har ingen annan plan i livet.
4. Jag verkligen beundras utav och ÄLSKAR dans, kanske ingen nyhet. Men verkligen ryser när jag kollar på det, allt ifrån modern/balett till disco/hiphop. Är verkligen något farcinderande, både att dansa själv och att kolla på det.
5. INGEN då menar jag verkligen ingen vet allt om mig.
6. Har gått igenom mycket mer i livet än vad jag tror att dom flesta tror/vet om mig.
7. Jag tycker om att skriva, skriva om allt mellan himel och jord, även att måla.
8. Jag ÄLSKAR lakrits, tex godisbiten "lakritsshot" (haha) är det goaste som finns!
9. Ibland blir jag rädd för mig själv, alltså när det gäller människor.. att ta in folk och släppa taget om vissa.
10. Jag skulle vilja kunna teleportera mig, och kunna läsa folks tankar vissa gånger. är så sjuk frustrerade att förstå hur vissa människor tänker ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0