i think i've fallen in hate with you

Dom säger att det är ett krossat hjärta men jag har ont i hela kroppen.
Jag kommer bli som förr, pga det här kommer jag tammefan gräva ner mig.
Jag vill inte, men jag vet. Jag bara vet, jag vet hur jag och mitt liv fungerar.
Vet inte hur jag känner om det, men det är något i det som känns som att jag inte kan leva utan dig..
Men att leva utan dig är endå det bästa jag gjort/gör just nu.
Jag vet inte om hur lång stund, hur många dagar, hur lång tid det kommer handla om,
men att må sådär dåligt så det blir sömnlösa nätter och stänga ute människor som betyder allt, så kommer det att bli, inte för att jag väljer det, utan för att det är så det funkar i mitt liv.
Stänger ute dem som betyder mest och håller allt inom mig. Det är helt enkelt så det är.
Sån jag är som person, och så mitt liv fungerar.
Så fort jag börjar tro på något bra så drar någonting ner mig, OM OCH OM IGEN.
Inte för att jag väljer det utan för att det är så det är, det är tydligen så mitt liv är skapat.
Och det suger. Allt suger.

Kommentarer
Postat av: Ann

Bella, livet drar ned dig igen för att du är stark nog att komma upp igen! Det är tungt att vara stark jag vet men tänk så mycket du kommer växa som person! Jag kommer hjälpa sig och kommer alltid tro på dig, Du är ta mig tusan bäst <3
Vi ska prata och jag ska se till att det ska kännas bättre vissa studer. Jag kan inte hjälpa dig att komma ur detta det måste du göra själv, men jag tänker finnas här och stötta dig varje gång du tar ett steg bakåt och följa dig varje steg fram.

2013-02-03 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0