För att du ska bli berörd

Ikväll är en sån där kväll man önskar inte fanns, en sån kväll där tankarna tar över och man hamnar i underläge, en sån kväll då tårarna rinner, helt enkelt en sån kväll som inte borde få existera.
Jag bara önskar att jag kunde somna och vakna upp och må mycket mycket bättre, men det kan jag inte.
Det är för mycket tankar och funderingar om ALLT men även ingenting.
På ett sätt förstår jag inte varför jag mår såhär just ikväll, men samtidigt så vet jag exakt varför, varenda jävla liten detalj.
Känslor suger.
Att sakna och längta, vad är det? Inte riktigt säker MEN jag känner det varje dag, en otrolig jävla längtan hela tiden. Han. Du. Oss. Vi.
Ungefär så.
Samtidigt som hela huvudet är fullt utav de så känns det så himla tomt och fruset, inte bara i huvudet utan överallt. Så mycket som händer och så lite tid, man hinner inte med allt.
Det är väl bara så livet är, mitt liv.
Men INGEN vet, ingen.
Så enkelt är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0