DAGENS

Dagens låt: Ojdå! Är ju en riktig all-lyssnare och lyssnar på det jag känner fört, men vi säger The monster - Rihanna och Eminem. 

Dagens klädsel: Svarta jeans och vittröja!

Dagens händelse: Haha när jag och Bettan åkte runt och smög omkring i bilen!

Dagens vill ha: Om jag ska säga något så julafton. Så HIMLA mysig stämning då med familjen och släkten, myspys!

Dagens köp: Har faktiskt inte handlat något idag!

Dagens humör: Idag är humöret faktiskt bra, skönt!

Dagens mående: Sötsugen pga mensveckan är här haha!

Dagens tråkigaste: Har faktiskt inte hänt något tråkigt idag:o (som jag kan komma på). 

Dagens roligaste: Träffade pappsen ♥ Det är alltid roligt då jag inte träffar honom så ofta längre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0