Jag älskar att vara din

Har du någon gång vart så kär att du bara kan och vill explodera utav lycka?
Jag trodde jag hade känt riktig lycka innan jag träffade denna pojk, men jag hade ju tokfel.
Finns ingen som kan lysa upp mina dagar som han gör, ingen som får mig att må så bra som han får mig att må, ingen som får mig att inse vad livet verkligen betyder på mina värsta dagar.
Jag älskar honom så sjukt mycket, mer än vad jag själv förstår, och han får mig att må bra varenda dag.
Det finns ingen annan än denna kille för mig, så är det bara.
Han är så vacker, vackraste ängeln.
Innan jag hade honom fanns bara sånt här, denna kärlek i mina bästa och lyckligaste drömmar, men han tog med drömmen hit till verkligheten och gör den bättre för varje dag som passerar, och det är så det är. Min kärlek till honom växer och blir större och större för varje dag som går.
Och när han håller mig om midjan, precis där vill jag vara. När han viskar i mitt öra "jag älskar dig", då jag inser hur lycklig jag verkligen är. När jag känner hans andetag i min nacke, det är då jag vet att jag har hamnat rätt.
Min kärlek till honom går bara inte att beskriva i ord, för dem räcker inte till.
Så sebastian olsson, jag älskar dig. Mer än vad du kan förstå.


Kommentarer
Postat av: Jb

Bebisar<3

2012-09-19 @ 22:07:06
URL: http://Bjohanna.blogg.se
Postat av: felicia hansebacke

jag är så glad för er skull!!! TOSSAR!!! <3

2012-09-21 @ 12:26:51
URL: http://fhansebacke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0