Fruktansvärt förälskad

Japp. Min rubrik, är så OTROLIGT kär i jordens finaste människa. Spenderade min kväll hemma hos honom, underbart'!
Suger dock att klantskallen har haft sönder sin telefon så man inte kan prata med honom :( men har sagt åt honom (halvt tvingat) att köpa en ny imorn, så hoppas han gör det! Annars blir det ledsna miner. (Och ja han kommer skratta när han läser detta.)
Hur som, torsdag imorn = boxning och två dagar till helg. SOM jag längtar, fredagsmys bestående utav chips, dipp, film, läsk osv och såklart världensbästavän, JB. Som jag saknar bruttan.
Och lördagsmys med min finaste på lördag. Finns inge bättre än att somna med honom. Wie, får för fan fjärilar i magen här hemma.
Nej men nu måste jag fan sova.
Hörshej


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hahaha! ;)

2012-10-04 @ 11:26:58
URL: http://haringenmobil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0