besviken

ja min rubrik stämmer.
besviken på allt för tillfället.
mest mig själv, över hur jag ibland gör mina val över saker och ting.
man räcker inte till, man bara står där med en tom hand och allt blir helt fel.
besviken på allt rättare sagt.
men det måste bli bra.
jag ska bli bra, bättre.
det här funkar inte, jag måste lära mig att kontrollera mitt humör, det vet jag om.
men allt bara gnager i huvet.
jag hatar hur saker och ting kan bli över hur jag gör.
jag hatar mig själv för att jag gör det.
det håller inte längre.
genom allt så puschar jag iväg människor som betyder mest, det funkar inte längre.
 
ja, med det här ville jag då säga att jag ska lära mig att kontrollera mitt humör, har inte direkt någon att säga det till än mig själv därför jag skriver.
att skriva är det enda som får mig att inse saker och det hjälper mig att förstå.
det måste bli bra. det måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0