ingenting gör mig så glad

gokväll.
blev en jävligt bra midsommar iår!
började hos mormor med en del utav min fina släkt,
efter det träffade jag jb och vi gick till malin där kvällen började,
blev lite god dricka och grillmys med trevliga människor.
sen åkte vi ut till sebbe och spela kubb och lite så,
blev även kvar där över natten.
och idag kom jag hem vi 6, vi kolla på film praktiskt taget hela dagen.
men just nu är jag förjävla trött,
har plockat ihop det mesta till peace,
för åker redan imorn!
fast vi åker till jbs stuga, och sover där innan måndagen,
så vi får sova längre då.
FINT DET,
nu ska jag ha lördagsmys med mig själv och kolla på oth eller någon film.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0