Jag tappa mig själv för längesen

Hallå! Har andra saker för mig såhär på lovet, så bloggen kommer lite efter men nu så. I fredags blev det party med mina pinglor, mycket skoj! På lördagen gick jag hem till min kära där jag även spenderade natten, och igår va vi iväg på middag och drinkar hos morbror och camilla, där det va en del "släkt" och så, och somnade bredvid min älskade även då. Idag gick vi upp rätt tidigt, han åkte iväg och jag fixade en grej, sen träffade jag bettan och spenderade dagen med henne, vi skulle käka lite mat så bjuder vännen mig på mat?! Hur snäll och go är inte hon liksom? Är jävligt lycklig just nu, och snälla låt det va så! Finaste familjen, finaste pojken och finaste familjen. FINA LIV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0