in love

gokväll!
fick en finfin födelsedag med massa fint,
och fina människor! (allt är fint just nu)
så nu är man 18 också, HÄRLIGT!
idag fixa jag lite på stan oså, sen gick jag och pappa och käka kinamat, gött som satan!
sen träffa jag bella, vi gick lite på stan.. fick med mig en skjorta hem,
senare träffa jag sebbe, vi gick och spela lite minigolf, gick ju mindre bra:):)
sen gick vi iaf hem hit och kika på film och mös,
men min gosse åkte ifrån mig för inte så länge sen,
har hunnit duscha och käkat lite...
NU måste jag försöka sova för att tagga att gå upp om 6 timmar,
MENska inte klaga, för ska till stockholm en dag med bettan för bara massa shopping! FYFAN VA NICE!
men vi hörs. hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0