tidsfördriv

som sagt tidsfördriv, lite efter kanske men skitsamma.

ÅRET 2011

Hur har året 2011 varit för dig? – i helhelt, inte så bra. fanns väl bra stunder men dom va få.
Bättre än förra året? kan jag då inte påstå.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2011? – alla fina stunder med mina underbara vänner, traumat med familjen, och han....
Har du hittat en ny låt som du älskar? – många de
I så fall vilken? - kan fan inte välja
Har du kysst en främling? – mjo

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2011? – skit
Har du varit kär? - trodde de, men vettefan
Har du sagt jag älskar dig till någon? – mm
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – mm
Har du haft ett hemligt förhållande? -  nej

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej
Har någon i din släkt avlidit? – ja
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – haha inte knytnäven precis iaf...

Varit i slagsmål? – nepp

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -ja
I så fall vad? – tänker jag inte skriva här
Har du skämt ut dig? – har jag säkert
Har du ljugit för en vän? – tror jag då inte
Har du varit ute en hel natt? – har jag nog
Har du blivit tagen av polisen? – nej 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – polhem
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nope
Hatar du någon på din skola? - japp
Har du gjort något framsteg? – vetinte
Haft alla rätt på ett prov? – nästan så!

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – ja
Har du förlorat en vän? – tappat kontakt med några.. så ja typ
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – tror nog inte de 
Har du gått bakom ryggen på en vän? – nope
Har du ljugit för en bästavän? – aldrig
Har du haft en relation med en vän? – man är väl alltid vän först?



Kommentarer
Postat av: Jb

Gosi <3

2012-01-08 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0