BLOGGRAPE BY JB THE ONE

Tjatja Ib's blogg. Jb här.

Nej men såhär är det. När jag ändå är här och grejer lite på Ib's blogg kan jag ju passa på att "bloggrapea" hennes blogg. Inte lika roligt som att facerapea men helt okej ändå.

Ib är min absluta bästa vän och jag tackar gud (eller vem som nu befinner sig där uppe i himelen) för jag har henne. Skulle på riktigt ha druknat i tårat utan henne. För hon har fått mina tårar att sluta rinna HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST. Det är underbart att ha nån som alltid finns där, som man litar på mer än sig själv.
Fina fina FINA bästis. Även fast vi är rätt olika på vissa sätt så är vi ändå så himla lika. Lika barn leker bäst, right?
Finns inget dåligt med Ib. Eller jo, tar till baka det där. Finns en dålig sak med henne, HENNES MUSIKSMAK. Värsta jag vet. Iallafall delar av den.UUEUAUW. Äter hellre torsk än att lyssnar på den, och då ska vi veta att jag INTE gillar torsk. Jag och Ib har alltid roligt när vi är med varandra. Alltid. Och har vi inte roligt, så skrattar vi åt oss själva för vi inte har nåt roligt att göra och då blir det roligt efersom skratta är roligt. Okej den här meningen innehöll mer av ordet roligt än vettighet. Ib's blogg lösen är rätt roligt också men det kan jag ju inte avslöja för då kan ju alla ni som läser detta bloggrape Ib. Och det håller inte.
MEN MEN Jag älskar Ib över altl annat. Var det jag ville få fram. Vet inte hur bra det gick med det. Men nu vet ni det iallafall plus massa mer. HERRÅ

IB HJÄRTA JB FOREVER AND EVER OCH LITE TILL. Du är bäst min pingla, verkligen bäst.

BFF's ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0