läs

Alltså okej, nu tycker jag att det här börjar bli lite för mycket.
VISST att jag har ringt Johan, men vadå trakassera!? Har smsat oså, men vet väl själv vad jag gjort?
Men efter att en kille som Johan kunde få en att må så jävla bra bara åker iväg och inte ens hör av sig ett jävla skit nå mer och bara låtsas som att man inte finns längre är faktiskt jävligt svårt.
Och han vet mycket väl att mitt liv har vart jävligt komplicerat och hur jävla bra han fick mig att må.
Säger inte att jag gör rätt hela tiden, kanske har vart lite för mycket.
Men förra helgen när jag ringde så var det pga personliga själv som han inte ens kan ta sig tid att lyssna på.
Fine om han hatar mig eller vad fan det är frågan om, men att nu ni hans kompisar börjar hålla på såhär och ringer om nätterna? Kalla mig omogen, kalla mig vad fan ni vill. Men kan faktiskt inte påstå att jag tycker att ni är så jävla mycket mognare isf.
Det har vart så otroligt jävla svårt att glömma bort honom... Men fram tills förra helgen så har allt känts mycket lättare, fram tills typ nu. Vet ju ingenting längre. Men orkar fan inte ha det såhär heller.
Och att han kan skriva saker tex här, men inte till mig personligen? Nej förstår faktiskt inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0