Somebody mixed my medicine

Orka att den här bilden visar mitt nattygsbord (hur fan stavas de?!?!!) iaf, seriöst hur mycket saker kan man ha på ett litet bord? Lampskärmen är där fatt jag skulle göra nå med lampan i fönstret så ni inte tror att de är någon prydnad jag tycker är fin. Och ja, i hörnet är det en kikare, och nej kollar INTE på mina grannar som alla kommer hit tror. Och ja 3 telefoner är onödigt när jag inte använder någon av dom, eller jo den med hörlurar för de är min natt musik telefon. Utan den skulle jag seriöst inte kunna överlevaHaha åå, nu om 5 minuter ska jag kolla på criminal minds, och hoppas på att bli på bättre humör snart. Hejs


Kommentarer
Postat av: Jb

Jag brukar kika på grabbarna med kikaren!!!

2012-04-02 @ 14:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0