en sån här lista

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Typ av killar jag faller för.
Dag 3 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 4 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – Min favorit årstid och varför.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – Din önskelista.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Din dag.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – En bild på någon du älskar.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min favorithögtid..
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Den här månaden.

tänkte köra på en sån här lista, får se hur länge det håller den här gången..
haha men tänkte så det blir lite annat på den här så kallade bloggen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0