Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

det här med att komma på fakta är väl inte precis min grej, men då får det här vara fakta nr 1! så har vi en gjord då.
2. jag hatar att gå ensam om kvällarna, då menar jag sent. verkligen det värsta som finns.
3. jag är rädd för att vara ensam, mina tankar hinner jämt ifatt mig och ja..
4. skolan är inte direkt min "starka" sida. kan inte koncentera mig nå bra alls, speciellt inte när det gäller plugg hemma.. har massa annat jag gör ist, (sånt jag inte borde)
5. för några år sedan sportade jag och höll på jätte mycket, basket, gymnastik, konståking, sång och dans.
6. ångrar som fan att jag slutade på dansen, höll ju trots allt på i 10 år...
7. jag har världens absolut bästa vänner. utan dom skulle jag inte vart jag den jag är idag. om jag skulle vara kvar över huvudtaget..
8. jag är inte en person som lätt fäster mig vid andra, men när det väl händer så är det ett rent helvete att ta sig därifrån.. har vart fast vid en person nu för länge. men vad finns det att göra? saknaden blir iaf mindre varje dag nu för tiden..
9. jag går omvårdnadsprogrammet, men inriktning skydd och säkerhet, ett bra val! i ettan tyckte jag att det sög, men nu i tvåan när man valde inriktning är det sjukt mycket bättre! (ett plus att ens lärare tycker om en nu också, det är ju bra)
10. jag ska bli polis (kriminalinspektör) det finns liksom inget annat för mig.

Kommentarer
Postat av: Jb

Finaste lilla du

2011-11-14 @ 00:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0