ib & jb

det här är min vän! johanna blomkvist! hon är det bästa jag vet..
har känt denna tjej i några år nu,
och med henne är allt underbart!
hon har världens finaste insida,
och världens snyggaste utsida, den ni ;);)
hon och jag är störda tillsammans, men man lever bara en gång!
trots att vi är " störda " så skulle jag inte ha klarat mig utan henne,
för hon hjälper mig vart jag ska stå när allt bara är piss,
och folk ser oss ofta som så kallade idioter, att vi är helt borta i skallen..
men för mig är hon världen, min bästa vän.
jag litar på denna tjej till 110 % och jag ska aldrig släppa henne,
under en del av mitt liv lite halft förlorade jag henne,
men nu, något år tillbaka har vart bland det bästa i mitt liv!
våra minnen är dom galnaste, klantigaste, men mest minnesvärda jag har!
johanna margareta blomkvist, jag håller din hand genom allt.
jag älskar dig! puuuuuuuuuuuusss


Kommentarer
Postat av: jb

DU ÄR DET BÄSTA SOM GÅR RUNT HÄR PÅ JORDEN! jag älskar dig . utan dig skulle min värld gå sönder. du är det bästa jag har <3

2011-05-02 @ 00:30:31
URL: http://bjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0