allt förutom du

måste skriva av mig någonstans, så gör det här..
när livet svajar, som på en skör tråd, va ska man göra?
mitt liv är som en berg och dalbana.
allt jag lever för är att min mamma ska bli frisk.
vi har stunder som är bra, men den oro finns alltid inom mig, att vad kan hända?
ska hon få ett anfall, kommer tumören börja växa?
man vet ju aldrig hur morgon dagen kommer att se ut.
allt skrämmer mig.
och den här killen, ja.. han fick mig att le.
kunna le åt allt som va svårt, han fick mig att försöka kunna se igenom dessa "sprickor"
men allt försvann.. och jag saknar honom.
så jävla hårt att det gör ont.
vet inte vad jag ska göra.. allt känns som att det är förgäves.
och när man försöker ha bort sina känslor blir dem bara starkare,
det är väl lite så det är?
vet inte om han kommer att se det här,
men man kan ju nästan hoppas.. har försökt med allt.
och jag vet varför är som det är,
den där jävla flytten alltså..

Kommentarer
Postat av: Ella

2011-06-16 @ 00:08:53
URL: http://ellalaser.blogg.se/
Postat av: Ann

Finns alltid för dig min vän<3 Du är den finaste jag har ! Puss och kram min finaste

2011-06-16 @ 00:09:48
URL: http://whenloveisback.blogg.se/
Postat av: johanna

JAG ÄLSKAR DIG HUNDRA ELVA GÅNGER RUNT JORDENN OCH TILLBAKA <3 bästa jävla vän, allt kommer lösa sig och om det går åt helvete med allt så klara vi av det tillsammans!

2011-06-17 @ 00:46:31
URL: http://bjohanna.blogg.se/
Postat av: Amanda Nylander

Hon klarar, det bella, hon är stark och det är du med! <3

2011-06-23 @ 00:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0