jag slängde bort det igen

hej!
igår och idag har jag vart med min bästa jb,
igår gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt, gick en promenad på kvällen osv..
idag gick vi på stan, köpte present till min mami som fyller år på fredag,
sen på kvällen spelade vi kubb med christoffer och erik,
sen gick vi till christoffer och spela kort,
myspys!
nu ska jag snart lägga mig i sängen.
imorgon ska jag träffa min saknade bettan! hihi
ha det bra
stryk fick dom iaf!
och inte för att skryta, men när dom tre va i ett lag och jag ensam och vann överlägset kände man sig bra, eller så sög dom helt enkelt...så kan det ha vart

Kommentarer
Postat av: Christoffer

haha inga kommentarer till den matchen...men annars en bra kväll^^<3

2011-08-03 @ 01:48:56
Postat av: ann

Härligt ni hade det :D

2011-08-03 @ 11:08:39
URL: http://whenloveisback.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHA SÅ JÄVLA DÅLIGA. skäms

2011-08-03 @ 17:14:34
URL: http://bjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0