here we go again

♥ Dag 1 – Presentera mig själv. 
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Min dag.
♥ Dag 6 – Min bästa vän.
♥ Dag 7 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 8 – Mina syskon.
♥ Dag 9 – I min handväska.
♥ Dag 10 – Den här veckan.
♥ Dag 11 – Mina drömmar.
♥ Dag 12 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 13 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 14 – Den här månaden.
♥ Dag 15 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 16 – Det här får mig att gråta. 
♥ Dag 17 – Mina rädslor.
♥ Dag 18 – Min favoritplats. 
♥ Dag 19 – Det här saknar jag.
jaaa men då kör vi på en sån här igen dåå!!
började förr men vissa frågor va typ två av samma och vissa helt värdelösa så tog bort dom nu,
gör någon lite då och dååå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0