♥ Dag 6 – Min bästa vän.

jag har många nära vänner, men mina två absoluta bästa vänner är bettan och jb.
så nu kör vi!

Elisabet Hedlund lillastumpan,
vart ska man börja..
lärde känna dig för snart ett år sedan, men det känns som att jag känt dig många fler år en så!
du finns alltid där, i alla väder.
du får mig att le som ingen annan,
du och jag, ja du och jag det är bara så det är!
utan dig skulle jag falla isär,
jag älskar dig, det gör jag verkligen!
du betyder så himla mycket för mig.
min lilla mus va ;) hahah!
alla minnen, alla skratt, tårar, jaa helt underbart alltihopa!
inte utan dig en dag. <3
tillsammans klarar vi allt, det gör vi.
du är bäst!


Och Johanna Blomkvist
du är min blomma!
mitt ljus min styrka hela min värld.
vi träffades i 7an på sörby skolan, tacka världen för det!
utan dig, ja vafan hade jag då varit idag?
du får mig att kämpa när jag bara vill ge upp.
dessa år med fantastisk vänskap är det vackraste för mig.
skulle du försvinna ur mitt liv skulle jag bli så tom så det finns inte, jag skulle inte orka det.
alla dessa minnen vi har, helt galna men dom mest minnesvärda!
johanna margareta jb maggan blomkvist <3 isabelle karin ib karran berg.
det är bara så det ska vara, det finns inget annat för mig,
JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENSBÄSTA!!!





Kommentarer
Postat av: bettan

awww sötnos, du är det bästa jag har jag älskar dig över allt annat! du och jag sida vid sida livet ut, du är den bästa jag träffat i hela mitt liv! du är bara min katt ;) älskar dig min ängel/katt ;)<33333333

2011-08-18 @ 16:25:40
URL: http://elisabethedlund.blogg.se/
Postat av: jb

du är bäst ib!!! Du och jag mot världen <3 Utan dig vore jag ingenting! jag älskar dig vad som än händer, punktslut

2011-08-18 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0