♥ Dag 3 – Mina föräldrar.


det här är då mina föräldrar, dock är bilden ca 20 år gamal?
dom blev iaf tillsammans när mamma va runt 16 och pappa 17,
sen gjorde dom slut när typ 7-8 år senare,
och under dom åren hann dom få mig och min bror, haha!



Min mamma heter Alexandra och är nu 38 år, när jag va mindre gjorde vi hur mycket som helst. helt galna saker,minns en gång då satte vi oss på ett tåg för vi hade tråkigt, vi brydde oss inte om vart vi hamna bara vi hade något att göra, och bakade massor gjorde vi och massa minnesvärt!
hon pluggade till sjuksköterska och va i "fullt" liv fram tills några år sedan,
då förändrades hela hennes och vårt liv,
hon blev sjuk.
blev massa sjukhus och operationer hit och dit,
änn idag är hon inte frisk..
och detta blir ibland för mycket för mig,
vetinte vart jag ska ta vägen, men här är jag iaf.
min mamma är min hjälte, skulle inte klara mig en dag utan henne.
och allt jag önskar är att hon ska bli frisk, finns så mycket hon vill hinna med..
jag älskar dig mamma! <3




Och min pappa heter Per och blir snart 39 år,
han är biblotikarie. innan hann blev det så vette sjutton allt han har gjort..
har tränade iaf kampsport/judo eller va det va i sina yngre dagar, haha
han mötte typ någon as"kändis" inom det där.
sen en gång skadade han sig ordentligt då la han av.. då va jag runt 7 år.
iaf, pappa är den i familjen som åker på resor med oss..
tar oss lite här och där då och då.
han har tjatat flera år i rad att vi ska dra och åka skidor,
jag säger bara no way, kommer dö om jag ställer mig i ett par slalom skidor,
men får väl se hur det blir i vinter..
min pappa är även poet, har "släppt" ut en diktsamling, och håller nu för tiden på sin fritid att skriva en bok..
han har hållt på med den hur länge som helst,
frågade för någon vecka sen hur mycket han ska skriva, håller på att skriva rent nu.
runt 250 sidor, fattar inte hur han orkar.
men jag tycker om min dadicool!
hihi, älskar dig pappsen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0