♥ Dag 1 – Presentera mig själv

kör på den här nu,
aaa jag är en tjej på 17 sommrar, är ca 171 lång och heter isabelle, men alla kallar mig bella.
har en lillebror som blir 15 i december, vilket betyder att som "yngre" bråkade vi heela tiden, lugnat ner oss lite med det nu..
bor på två olika håll i staden gävle då mina föräldrar vart skillda typ 13 år tillbaka,gävle är en helt ok stad för mig faktiskt..
jag ska snart börja mitt andra år på omvårdnad på polhemskolan med inriktning skydd och säkerhet.
mitt liv är alltid en bergochdalbara... antingen är det bra, eller tvärt om,
är typ aldrig mitt emellan.
förtillfället är det helt sjukt förvirrat,
vet knappt ut och in... menmen..
jag har iaf världensbästa vänner! skulle inte byta ut dom för något alls i världen.
dem som alltid finns där, underbart.
har vart nära på att dö ett visst antal gånger i mitt liv, men klarat mit alla gånger,
finns nog kanske en anledning till varför jag ska leva..
mamma tror att jag har en skyddsängel vid mig sida, så kanske det är whoo knows!
kommer inte på så mycket mer att säga nu,
meeen det va lite om mig och mitt liv, tjing!


Kommentarer
Postat av: ann

Finaste Bella <3 Klart du har en skyddsängel

2011-08-13 @ 10:37:09
URL: http://whenloveisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0