galen i dig

gokväll,
idag har jag och jb hunnit med en massa.. stan, och köpis!
sen sola vi lite hos jb, sen cykla vi till mig, tidigare då jag skrev..
sen cyklade vi till bollan, och spöade david och erik på tecken,
sen cykla vi vidare till lexe, och lekte lite i en lekpark,
efter de åkte vi till fadul och sen skulle dom grilla,
vi har även åkte moppe.. eller jb har kört, jag åkte bara med.
riktigt jävla mycke vi har hunnit med idag!
snart ska nog jag sova :)
ska upp tidigt för att åka iväg till typ märsta tror ja de va,
för att träffa farfar och släkt jag aldrig mött.. spännande,
nej vi hörs!


fina blir vi på bild också ..


Kommentarer
Postat av: johanna

hej hej jag älskar dig, nu är jag trött :p godnatt <3 tack för idag hejdå

2011-04-21 @ 23:10:14
URL: http://bjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0