en månad

(eller igår, klockan är efter tolv) menmen...
En månad har gått förbi,
den bästa i mitt liv.
du är ljuset för mig varje dag.
min lycka, mitt allt.
min kärlek till dig går inte att sätta i ord,
för min kärlek till dig är helt obeskrivlig.
att få älska dig, och bli älskad tillbaka är det finaste jag vet,
det finaste jag vart med om.
att känna din närhet, och se in i dina vackra ögon, gör mig helt knäsvag.
och det pirrar i mig så fort jag ens tänker på dig.
jag blir mer och mer kär i dig för varje dag som går.
du är det bästa som har hänt mig! <3

jag älskar dig!
meeer om min dag/kväll skriver jag imorgon, nu måste jag sova!

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. FÖR SÖTA. GULLIPLUTTISAR

2011-04-25 @ 01:20:55
URL: http://bjohanna.blogg.se/
Postat av: David

Jag älskar dig mitt hjärta

Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig, du är min värld

Du är mitt allt, du är bäst

Att få kalla dig för min är lycka för mig, och jag har aldrig varit så lycklig som jag är med dig

Pussss <3<3

2011-04-25 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0