onsdag

hallå bloggen! :)
igår va jag m bästavännen min,
skulle sovt hos sara, men orkade inte gå ut :'o
så amanda kom te mig och gjorde mig sällskap.
idag vi 2 bar det av till farmor,
käka oså,
sen skulle jag vara m hanna vi 4,
fast haha hon vakna typ då,
så mötte henne vi tågstationen vi halv 6 ?
iaf,
gick hem te mig,
frös ihjääääl på vägen! -.-
men vi typ satt vi datan och snacka,
haha skicka gitarrer te alla gjorde vi också,
haha, älskar dig gumman!
sen hon åkte hem vi kanske kvart i 8,
då snacka ja lite m bror,
sen duscha jag, och nu sitter jag här,
ska nog kika film,
så hörs.
pussen !


Kommentarer
Postat av: hanna

hihhi gittarerna var fräna(a) timmarna var trevlig sötan:):) love u.

2010-01-07 @ 00:56:06
Postat av: bella

sv: gymtfräna (h'

haha, puss!

2010-01-07 @ 13:56:45
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0