nytt år

inte hunnit blogga på ett tag,
men i torsdags vakna man upp hemma hos johanna runt 1,
vi kika film och åt frulle,
sen vi 4 bar det av hem,
för jag va tvungen att följa med till kusinerna över nyår,
men det var väll ganska trevligt iaf,
kom hem vi halv 3..
duscha, sen somna jag för ja var så trött..
& idag vakna jag vi 3 typ,
kolla på teve,
sen kom världensbästavän hem ! :):)
hihi äntligen träffa henne igen,
en dag utan henne känns som en evighet,
och nu har jag vart utan henne typ 6 dagar,
inte nice.
men vi typ prataprata och prata lite mer,
sen gick jag hem,
kolla på film m mamma,
sen duscha jag,
& nu sitter jag här,
hoppas alla haft det bra över nyår! :)

pussen!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: bella ja saknar dig med!

ja säger bara ojojoj vad vi kommer prata när vi ses i skolan på fredag!

längtar faktiskt lite, men bara för att få träffa dig!

älskar dig my dear friend <3

(och ja, du vet ju hur min engelska är)

(vet inte ens om ja stavat rätt där men du fattar nog)

puss på la!!!!!!!

2010-01-02 @ 11:08:41
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/
Postat av: bella

svar: haha men menat vad vi kommer prata!

längtar faktiskt också,

för att få träffa dig ! :):)

hihi, jag älskar dig emma!

pusssen

2010-01-04 @ 15:10:48
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0