du gav mig tillbaka leendet jag hade tappat

ruskit dålig uppdatering,
men hinner aldrig med datorn..
men i fredags och lördags va jag med amanda,
sen igår stack vi hem till saknade ungen mirre!
sen sov vi där till idag,
& sjuuukt kul hade vi,
och vi var fiskvakt (yy'
och tingeling och plingeling,
HAHA något jag sent kommer glömma,
somna runt 6,
sen imorse kl halv 12 skulle larmet ringa,
för vi skulle mata fisken :'o
men ja hörde fan inte det,
men vakna till vi kvart i 12 av att mirre gick på min fot :):)
haha, jag älskar er tjejer.<3
gick hem vi halv 3, sen har ja inte gjort någonting alls,
bara slappat framför teven,
imorn blire antagligen sara och silvia,
 men nu ska ja kika film,
pussen !


oredigerad och suddig bild,
men hitta ingen annan nu,
& känns så tomt utan bild.

Kommentarer
Postat av: niva

kolla där är gitarren som du fick i julklapp ;)

2010-01-06 @ 03:23:10
Postat av: bella

yessss:)

2010-01-06 @ 03:24:36
URL: http://bbellaberg.blogg.se/
Postat av: niva

xD

2010-01-07 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0