va är det som piper emma ?

tjohej !
dålig uppdatering måste jag säga,
men skolan tar dööd på mig,
och hahaha,
måste bara säga att idag i skolan skulle vi tydligen ha brandövning,
så jag och emma satt som vanligt i biblioteket och plugga spanska,
så börja det tjuta och pipa som fan !
så både jag och emma satt helt tysta,
sen jag ba : va äre som piper emma?
emma ba :DET BRINNER
haha, sen när vi kom ut ur bibblan så sa emma, men bella du har ju inga skor,
så vi sprang mot alla, och upp till mitt skåp för att hämta dom,
så alla lärare fick typ putta ut oss,
sjukt kul var det !
sen fortsatte skolan,
grymt segt, sen blev vi lite depp och blabla,
hk prov hade man också, det gick väll bra ..
 sen hem,
mötte amanda, prata lite med henne oså,
kom hem, käka och nu sitter jag här.
måste plugga so snart, sen duscha.
sen blir det mammas pojkar,
pussen !




emma, du gör mina dagar.
jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: emma

hahahhaha kul med brandövning :D

skolan är cp nu

tack för att du finns bella!

utan dig skulle ja inte klara mig !

älskar dig

2009-11-26 @ 19:21:55
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/
Postat av: bella

hahahahah som fan :D

du / vi klarar det!

jag älskardig

2009-11-26 @ 20:49:22
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0