som jag vill vara

aa idag vakna man vid halv 12,
gick upp kika lite på idol medans man käka frulle,
ringde amanda, sen fixa jag mig och blabla..
sen vi halv 2 gick jag och amanda ner på stan,
köpte nya skor oså,
sen gick vi hem,
sen gick jag ner till mina kusiner,
och följde med dom på hockeyträning,
hahaha förjävligt söta måste jag säga !
kom hem nyss, sen när amanda ringer ska vi ut och köpa choklad,
feta som vi är :)
sen senare blire varm choklad med grädde och annat mys framför teven med mami.
puss&kram !



sakna sommaren 09 kan jag bara säga !

Kommentarer
Postat av: jesperniva'-

mycket "sen" ^^ hehe

2009-11-22 @ 22:52:28
Postat av: bella

svar: haha ja :D

2009-11-23 @ 17:12:48
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0