måndag

haha !
idag var idrotten sååååhär grymt kul för mig och emma,
seriöst inte skrattat så mke på länge.
jag älskar dig emma!
sen flöt skolan på som vanligt,
efter skolan var jag och min älskade johanna åkesson kvar i korridoren en liten stud för hon skulle knäppa kort,
haha på vad kan jag inte skriva här.
ha, du är en underbar filur du.
sen kom jhann, men vi gjorde absolut ingenting,
typ snacka..
sen bar det av hem,
käka oså och nu sitter jag här,
men nu måste jag verkligen skriva klart min ''argumenterande'' text  till svenskan,
så hörs då.
pussen !

kändes tomt utan bild, så mina och emmas skor fick stå för bild,
tagen för typ ett år sedan? :):)

Kommentarer
Postat av: emma

hahahhaha gympan (L) hihi

älskar dig så enormt jävla mkt bella !

serisöt du fattar inte hur mkt du betyder!

du är det absolut bästa som finns. <3

och bilden är nog för sisådär ett år sedan :)

puss älskar dig (L)

2009-11-30 @ 21:26:37
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/
Postat av: bella

svar: emma du är så underbar,

du är fan som min andra halva,

och våran humor,

haha jaa den är bäst.

hela du är bäst!<3<3

jag älskar dig,

så jävla hårt.

2009-11-30 @ 21:29:42
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0