kom emma så går vi

ja idag slapp jag och emma dansen,
så vi stack te donken och käka lunch,
för skolans mat tar seriöst döööd på mig,
ris & korv, vafan är det lixom ?
men iaf, efter donken gick vi vidare hem te mig och hämta pengar,
sen gick vi och fika,
fast vi drack bara varm choklad med grädde,
men det var super gott!
efter gick vi te gina,
emma prova typ 5 olika par tights,
hahaha sen gick vi te accent, så himla kul!
en tant tog med en väska från affären och traska ut,
så börja larmet tjuta,
och hon från affären ba : du hallå, du har väskan där.
och tanten ba : men gud förlåt.
och jag höll på och dö av skratt!
sen flummiga som vi är var ju tvungen och härma tanten,
så emma tog en väska och gjorde likadant,
så hon som jobba där börja skratta åt oss.
grymtkul,
sen bar det vidare..
innan vi gick hem köpte vi godis hos världenssuraste människa -.-
hon har något emot oss.
sen stack vi te mig och plugga,
sen åkte emma hem vi 7,¨
då hoppa jag in i duschen,
& nyss skrev jag klart min svenska, om ollonborrar (y'
äntligen klar !
snart blire väll teve.
och tack emma för en underbar dag. jag älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: emma

underbar dag! :D

fan va kul de va på accent :D hahahah

rolig tant där :D

puss älskar dig bella berg !

2009-11-23 @ 21:22:20
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/
Postat av: bella

svar: hahaha ! :*

jag älskar dig emma ! <3

2009-11-23 @ 21:35:52
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0