tisdag

ojojoj,
världens sämsta uppdatering här ser jag,
men har verkligen inte haft tid för datan förns typ, ja nu..
men helgen var väll en slapp och skön helg,
hände egentligen inte ett piss,
förutom att jag var ute och gunga på en jättehärlig gunga
m. sara, silvia och jessy!
haha, grymt kul!
skolan idag och igår var som vanligt,
förutom att det kommit snö nu,
så man kan ju knappt gå ut utan att få snö på sig..
men jag och emma har en plan till imorn (hh'
haha, var väll vad jag hade och säga,
och jag älskar dig emma.

pussen !
justja, skulle skriva att valter och max tydligen är bäst,
(tror det var dom iaf)(a)

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig mest!

2009-12-15 @ 21:51:40
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/
Postat av: max

Bra bella ! Jag är ju bäst ? :)

2009-12-21 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0