söndag

tjenixen ! :*
dålig uppdatering jag vet.
men har inte haft tid för datan i helgen,
men från fredag till lördag sov jag hos min älskade bästavän johanna,
vi hade kul som alltid ! :*
haha, orkar inte skriva vad vi gjorde,
men kul vare.
jag älskar dig johanna åkesson!
sen bar det av hemåt vid 2 halv 3, träffa amanda någon timme.
sen gick jag te mina kusiner,
va däroså ett litet tag.
sen idag skulle jag kolla på idol reprisen för jag missa det i fredags,
men då var det ingen repris :(
för det var nå handboll grejs,
aja, sen har jag skrivit klart min argumenterande text,
äntligen!
och nu ska jag kolla på flickan som lekte med elden,
och imorn äre skola,
får man träffa emma igen,
kulkul.
aja, höres.
pussen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig bella

är faktiskt glad att de är skola imorn så

ja får träffa dig älskade vän :)<3

puss älskar dig hur mkt som helst!

2009-12-06 @ 21:00:13
Postat av: Anonym

svar: apkul ! :*

jag älskardig suuper mke !

2009-12-06 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0