grattis bror

hipphipphurra på födelsedagen bror,
haha 13 nuva,
dagen börja med att ja sjöng för isak (a),
sen kom farmor och han fick presenter och vi fika lite oså,
sen vi halv 3 gick ja till stan med silvia,
köpte
skjorta
ett bälte
och ett par jeans,
och det va trevlans att träffa silvia igen,
känns som att jag träffar dom där borta på öster alldeles för sällan sen ja flytta..
menmen,
sen vi 5 gick isak, jag pappa och farmor och käka på resturang,
kom hem någongån kom inte ihåg precis,
duscha och nu sitter jag här. :)

pussen!

ahjuste måste säga att världensbästa vän amanda nylander åker bort imorn och blir borta typ
heeela veckan. ufuf på det säger jag bara,
& hon får tandställning imorn, men gumman jag lovar det kommer gå bra!♥


Kommentarer
Postat av: Amandadaadadaaadddaaddadadadaadaaaaa

men ah, kommer säkert bli skiiiiiitbra

NOT ;o

Älskar dig superduperasamke :*

2009-12-27 @ 22:05:30
Postat av: bella

men du kommer vänja dig :***

jag älskar dig !(L)

2009-12-28 @ 01:32:34
URL: http://bbellaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0